Nawóz Do Trawników Super Wieloskładnikowy 1,2 Kg
Opis
Nawóz do trawników super wieloskładnikowy
- do zasilania wszystkich rodzajów trawników
- zapewnia bujny rozrost darni, konkurencyjnej dla chwastów oraz mchu
- zbilansowane dawki azotu, magnezu i żelaza pozytywnie wpływają na intensywnie zielone wybarwienie traw
- do stosowania średnio co 2 miesiące, od wczesnej wiosny do końca lata
- wydajność: 5 kg na 250 m2
Seria:
Posypowe
Zawartość
Nawóz WE
azot (N) – 19%
fosfor (P2O5) – 5%
potas (K2O) – 9%
magnez (MgO) – 2%
żelazo (Fe) – 1%
Nawóz do trawników super wieloskładnikowy to granulowany nawóz mineralny. Przygotowany specjalnie do nawożenia wszystkich rodzajów trawników. Jego pełnowartościowy skład, bogaty w azot, fosfor i potas, w pełni pokrywa zapotrzebowanie pokarmowe traw, przez co pozytywnie wpływa na ich kondycję oraz zdrowotność. Odpowiednio odżywiona trawa jest pobudzana do krzewienia, dzięki czemu znacznie lepiej konkuruje ona o stanowisko z chwastami oraz mchem. Zawarte w nawozie w odpowiednich proporcjach: azot, magnez oraz żelazo – to składniki biorące udział w tworzeniu zielonego barwnika (chlorofilu), którego obecność wpływa na intensywnie zielone wybarwienie trawy. Specyfika nawozu sprawia, że jest on wygodny w stosowaniu, wydajny i skuteczny. Nawóz przygotowuje trawnik do intensywnego użytkowania. Bezpośrednio po przeprowadzeniu zabiegu nawożenia przy użyciu nawozu super wieloskładnikowego można przystąpić do użytkowania trawnika.
Sposób stosowania
Stosować od marca do sierpnia, co 45-60 dni. Od września należy zastosować nawóz jesienny.
1. Odmierz odpowiednią ilość nawozu: 20 g nawozu na każdy 1
m2 trawnika. Podczas zakładania nowego trawnika stosować 40
g na 1 m2 uprzednio przygotowanej gleby.
2. Rozsyp
nawóz równomiernie na trawniku ręcznie lub specjalnym siewnikiem. Trawnik w
momencie zabiegu powinien być suchy.
3. Po zastosowaniu nawozu, trawnik
obficie podlej wodą.
1 garść to około 30 – 40 g nawozu.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.